Statistiken ljuger, mina läsare finns kvar...

                                                     
                                                     Var finns ni för tillfället.....?

Kollade senaste visningsstatistiken för min blogg och konstaterade att det finns en liten men tydlig nedgång. Hoppsan tänker man vid första anblicken men konstaterar ganska snabbt att eftersom bloggen inte har den där enorma tillströmningen av läsare så märks det självklart  om några normalt flitiga läsare har annat för sig. Eftersom jag vet att ett flertal av mina trogna "läsare" just för tillfället befinner sig på resande fot, USA, Spanien, Thailand, Egypten, Estland och Finland så märks det ett litet tapp i statistiken. Visst finns det möjlighet till bredbandsuppkoppling för de flesta men det som gör mig riktigt glad är att så många faktiskt struntar i att hålla "normal" koll på tillvaron och bara gör det som man inte gör annars. För övrigt är det väl imponerande att jag har så otroligt bra koll på min omgivning, inget går mig förbi som ni märker.

Önskar alla en bra ledighet, arbetsro, eller annat som för tillfället är viktigare än bloggläsning. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0