Travfest trots regn och rusk

Bloggväder! Ja, vad skall man annars kalla detta helgväder med regn och rusk? Att sitta inne och picka på datorn är väl egentligen det enda som gäller om man inte som ett antal tusen tappra själar har sökt sig till Axevalla travbana för att vara i händelsernas centrum då Axevalla arrangerar den årliga Stochampionatshelgen. Tycker synd om både arrangörer, publik, kuskar och hästar och naturligtvis alla som campar på området. Kan inte vara speciellt trevligt att tälta då regnet står som spön i backen, även om många av camparna redan är blöta invändigt och därmed kanske lite mer toleranta mot vädergudarna.

                                         
                                                                        Folkfest trots regnet

Själv sitter jag som sagt framför datorn och bara noterar att mina spel på V75 faller på plats klockrent, återstår bara ett par lopp sen är det dags att kvittera ut belöningen? Nu skall jag inte gå händelserna i förväg, återkommer om det går som jag hoppas, annars ligger jag lågt en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0