Ökande intresse, men även problem

Antalet läsare av min blogg ökar sakta men säkert, kan det möjligeh bero på att det skrivna är av intresse eller beror det enbart på att fler har hittat hit av andra anledningar? Hur som helst så är det naturligtvis inspirerande att någon vill läsa dessa rader, det är ju inget som kommer att belönas med Nobelpriset precis men trots detta så kan det väl engagera alltid nån.

                                                               
                                                                        HJÄÄÄÄÄÄLP.......

Har ju tidigare kastat ut lite "supportbegäran" vad gäller den datoriserade gungflyn jag trampar ibland men det är svårt att få nån hjälp i nöden. Dagens problem handlar om mailfunktionen sedan jag kompletterat mitt fasta abonnemang med ett mobilt. Det mobila strular då jag försöker skicka mail, trots konfigurering enligt alla regler. Kanske nån som kan supporta så problemet får en lösning. Jag väntar med spänning på dig som fixar eländet. Min bredbandsleverantör hade inte lösningen vilket inte är speciellt överraskande, de hänvisar till supporten på nätet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0