2010 - ett år med stora förhoppningar

Efter att ha varit fruktansvärt lat och oinspirerad den senaste tiden vad gäller detta åsiktsforum så kanske det är dags att samla nya krafter och försöka åstadkomma några rader av intresse. Som jag nämnt vid tidigare tillfällen så är det överraskande många som läser mina synpunkter men betydligt färre som tycker de är värda att kommentera. Det är väl bloggandets yttersta syfte att skapa intresse för det man framför och samtidigt engagemang från läsarna.

                              
                                            GOTT NYTT BLOGGÅR alla läsare

Vad som fick mig att ta upp tråden på nytt var en kommentar häromdagen från en gammal vän som av en slump hittat in på min blogg och lämnade sitt bomärke. Behövdes inte mer för att jag återigen skulle få inspiration och lust att skriva några rader vilket jag tackar den gamle Källby-bon för, en kompis som sen många år bor i Borlänge om jag inte tar fel.

Så här på nyårsdagen så är det bara att önska alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att vi kan ha åtminstone en liten kommunikation genom denna blogg. 

Kommentarer
Postat av: Oven

Gött att du går igång igen, alla "pennor" behövs mot egoisterna!

2010-01-01 @ 22:42:18
URL: http://ovenordstrom.webblogg.se/
Postat av: Ronny

Hej Ove



Jadu, det finns många som inte tycks fatta ett smack av vad som pågår. Bara att hoppas att förnuftet blir starkare än egoismen hos vissa.

2010-01-02 @ 09:08:25
Postat av: Björn S.

Fler borde ta del av det du skriver på denna blogg. Inte för att jag håller med dig om allt, men det är bra formulerat och kan få folk att tänka till mer än en gång.

2010-01-03 @ 23:28:12
Postat av: Ronny

Hej Björn

Hej Björn



Trevligt att vi kan "träffas" och utbyta tankar såhär. Hoppas du fortsätter att lämna dina synpunkter, ris eller ros, allt för dialogen framåt.



Ha det bra, vi hörs

/Ronny

2010-01-04 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0